Retour / Garantie

RETOURZENDING

Heeft u iets besteld wat toch niet helemaal naar wens is? U kunt een pakket terugsturen op eigen kosten bij uw dichtstbijzijnde pick-up Parcelshop. Wanneer wij uw retour in goede staat ontvangen krijgt u het geld van de producten terug. Zorg er dus voor dat u de producten goed verpakt bij een retourzending, met namen bij breekbare producten. U heeft bij ons 14 dagen de tijd om iets retour te sturen.

Start retourvraag

U heeft het recht een deel van uw bestelling of de gehele bestelling, tot 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling, zonder opgave van reden te annuleren, dit doet u door contact met ons op te nemen via mail of telefonisch contact. Vervolgens kunt u via een pick-up Parcelshop uw zending op eigen kosten retour zenden. U krijgt het volledige bedrag terug voor de order exclusief de verzendkosten. Binnen 5 werkdagen ontvangt u uw geld terug op uw rekening. Het herroepingsrecht is uitgesloten voor maatwerk producten

Defect / Beschadigd artikel ontvangen

Heeft u een artikel ontvangen dat defect is of beschadigd tijdens transport? Onze excuses, meldt dit binnen 7 kalenderdagen en wij lossen het voor u op, op onze kosten uiteraard.

Verkeerd artikel ontvangen

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Onze excuses, meldt dit binnen 7 kalenderdagen en wij lossen het voor u op, op onze kosten uiteraard.

 

GARANTIE

Op alle producten die wij verkopen heeft u comfort de huidige EU regeling recht op twee jaar garantie. Onder garantie worden defecten door productiefouten verstaan.  Wanneer het product eerder defect gaat dan u naar redelijkheid mag verwachten neemt u dan contact met ons op via mail of telefonisch contact om uw garantieaanvraag te starten.

Start claim

Maak bij schade altijd bij ontvangst en het uitpakken van het pakket uitgebreide en duidelijke foto’s. De foto’s kunt u vervolgens naar ons mailen (info@firmaheesakkers.nl) of via whatsapp naar ons sturen (0413-211784). Nadat uw aanvraag is ontvangen nemen wij contact op om de afhandeling verder te regelen.

 

KLACHTEN / GESCHILLEN

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@firmaheesakkers.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.