Veelgestelde Vragen

Hebben jullie een winkel die ik kan bezoeken?

Wij hebben een fysieke winkel. Let op, niet alle producten in de webshop staan standaard op voorraad in onze winkel. Neem voor de zekerheid altijd contact met ons op.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We streven ernaar uw bestelling zo spoedig mogelijk te versturen. Bij producten die geproduceerd/bestelt worden op bestelling geld een levertermijn van 1-10 werkdagen.

Kan ik producten ophalen?

Ja dat kan, als u bij het afrekenen aangeeft dat u de producten op wilt halen worden deze voor u klaargezet bij ons magazijn in Erp. Zodra de order klaar staat nemen we contact met u op.

Door wie worden de producten afgeleverd?

Al onze zendingen worden afgehandeld door DPD, u ontvangt een track & trace code wanneer uw order onderweg is.  Tevens zijn we een Pick-up Parcelshop van DPD waar u uw pakketjes kunt laten bezorgen en versturen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt gebruik maken van de meest gebruikte betalingsmethoden zoals; Creditcards, Bankoverschrijving (SEPA credit transfer), Ideal, Bancontact, Sofort, Giropay en Apple pay.

Retour aanvragen

U kunt een pakket terug sturen op eigen kosten bij uw dichtstbijzijnde pick-up Parcelshop.

Verzending

De verzending van de door u bestelde producten verloopt via onze partner DPD, wanneer wij uw producten verzenden ontvangt u van ons een mail met uw track & trace code zo weet u altijd waar uw pakket is en wanneer deze bezorgt zal worden.

Betalen

Bij www.henava.nl kunt u uitsluitend vooraf betalen met Creditcards, Bankoverschrijving (SEPA credit transfer), Ideal, Bancontact, Sofort, Giropay en Apple pay. Bent u een zakelijke klant en wilt u op rekening bestellen, kijk dan op onze B2B webshop www.jhbirdproducts.nl voor de mogelijkheden.

Bankgegevens

IBAN: NL52 RABO 0114 6905 61
BIC: RABONL2U